טויוטה 7 מקומות

הסיבות לרכוש רכב 7 מקומות


עבור משפחה עם 3 ילדים ומעלה רכב 7 מקומות נותן את המענה הטוב ביותר. 
רכב 7 מקומות הופך עבור המשפחה את חוויית הנהיגה והנסיעה ממתסכלת, צפופה ומעיקה למהנה, פונקציונלית ומרווחת. רכב 7 מקומות מתאים גם לחברות ועסקים הנדרשים להעניק נסיעה מרווחת ויעילה לעובדים בתוך העיר ומחוצה לה.

רכבי 7 מקומות של טויוטה מעניקים איכות, גודל, מודולאריות, הנאה, ביטחון וחיסכון. הם מוכיחים שרכב יכול להיות הכל: גם גדול, גם פונקציונלי, גם חסכוני בדלק וגם מתאים עצמו בהתאם לאופי הנסיעה וכמות הנוסעים.

רייכמן, סוכנות מורשית טויוטה בני ברק, מציעה לכם שני רכבי 7 מקומות שיעניקו לכם בדיוק את מה שחיפשתם.

 

פריוס פלוס- רכב 7 מקומות היברידי היחיד מסוגו

טויוטה היא החלוצה בעולם בכל הקשור בטכנולוגיה היברידית וברכבים חסכניים בדלק. עשרות מיליוני רכבים היברידיים מבית TOYOTA נמכרים ברחבי העולם.

טויוטה פריוס פלוס היא ההיברידית הראשונה והיחידה בשוק רכבי 7 מקומות. הפריוס פלוס מציעה חלל מרווח נעים למשפחות גדולות שמעוניינות ליהנות מתא נוסעים רחב, טכנולוגיה חדשנית, חיסכון משמעותי בדלק וחוויית נהיגה שקטה ומהנה.

מערכת ההנעה ההיברידית עושה שימוש בשני מנועים, מנוע בנזין ומנוע חשמלי. השילוב בין שני המנועים מעניק ביצועים טובים יותר, טעינת מצבר מהירה, הפחתה גדולה בזיהום אוויר וחיסכון משמעותי בדלק.

הרכב מאובזר במערכות בטיחות כחלק מטכנולוגיית TOYOTA SAFETY SENSE, וכולל: בקרת סטייה מהנתיב, ניטור מרחק מלפנים, זיהוי הולכי רגל, מניעת סטייה מנתיב הנסיעה, בלימה אוטומטית בעת חירום באמצעות מערכת BA, 7 כריות אוויר, מצלמת רוורס ועוד.

 

טויוטה היילנדר - ה - SUV 4X4 ההיברידי היחיד בעל 7 מקומות

טויוטה היילנדר הוא רכב 7 מקומות אידיאלי למשפחה. זהו ה - SUV המשפחתי שהכי תרצו לאמץ לחיק משפחתכם. טיוטה היילנדר הוא הרכב ההיברידי היחידי בעל 7 מושבים בישראל. 

הרכב מעניק אבזור עשיר: מערכת מולטימדיה מתקדמת של טויוטה - Toyota Touch 2, תא מטען הנפתח על ידי שלט או כפתור פנימי ובעל כיסוי גלילה, משענת יד עם תא אחסון גדול בקונסולה המרכזית הכוללת מחזיק כוסות, משענת יד גם במושב האחורי הכוללת מחזיק כוסות. בכדי להתרשם מכל האבזור המפנק שהטויוטה היילנדר המציעה היכנסו לכאן.

 

טויוטה רייכמן – סוכנות מורשית ומוסך מורשה אתכם לאורך כל הדרך

טויוטה רייכמן מציעה לכם לא רק את רכבי 7 מקומות אלא גם את כל השירותים הנדרשים לטיפול מקיף בהם: פחחות וצבע, מכונאות, חשמל, דיאגנוסטיקה, ביטוחים, מחלקת רישוי ועוד.

מוזמנים להגיע לאולם התצוגה שלנו, להתרשם מקרוב ולבחור את רכב 7 מקומות המתאים לכם.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות