הקוסאובר ההיברידי המוצלח טויוטה C-HR

 

 

הקרוסאובר ההיברידי המוצלח - טויוטה HR-C

טויוטה HR-C כבשה את ישראל בסגמנט הקרוסאוברים האורבניים. היא מציעה עיצוב חדשני, נוכחות מרשימה, חוויית נהיגה שאין שניה לה ואבזור בטיחותי מתקדם מבית טויוטה, עתיר חיישנים ומצלמות. הרכב מגיע עם מנוע 1.2 טורבו ליטר, תיבת הילוכים אוטומטית וצריכת דלק מרשימה של 26.3 ק"מ לליטר. כמו כן, הוא מגיע לתפוקת מנוע של 98 DIN ו-72 קילוואט כ"ס ב-5,200 סל"ד.

העיצוב החיצוני

 

העיצוב החיצוני של הרכב נראה כהכלאה מוצלחת בין רכב פנאי לרכב קופה נוח ועוצמתי. לא בכדי מעצבי הרכב בחרו לכנות את הקונספט שבו עוצב כ"מהיר וחושני". הוא כולל מבנה יהלום עם קשתות מרשימות סביב החישורים המדגישים כי לא מדובר ברכב עירוני אלא ברכב שמסוגל לגמוע גם תוואי מאתגר יותר בעוצמה מופלאה, למרות מרכז הכובד הנמוך. הגחון המוגבה מאפשר לצאת בקלילות גם לדרכים מעט יותר עקלקלות וגם לנהוג בסטייל בכבישים המהירים. הוא מוצע השנה באורך של 4,360 מ"מ, גובה 1,555 מ"מ ורוחב של 1,795 מ"מ. בסיס הגלגלים הוא בין הרחבים ביותר ומגיע ל 2,640 מ"מ, תכונה המעניקה לרכב את תחושת האחיזה העוצמתית כל כך על הכביש.

יותר מכל, הרכב מזכיר תכשיט עטור אבני חן המשלב את האלגנטיות המופלאה של טויוטה, בגרסה מדויקת להפליא שנוצרה ביד אמן. הרכב הבנוי בסגנון קופה, מסתיר שתי דלתות אחוריות, בעוד קו הגג תוכנן בזווית המעניקה לרכב אווירודינמיות הבאה לידי ביטוי הן בנסיעה והן בתחושה שהרכב מעניק בעת הנסיעה בו.

העיצוב הפנימי

 

עיצובו ההפנימי של הרכב כולל מסך מרשים בעל פסים עם עיצוב אשר הופך אותו לחלק בלתי נפרד מהרכב. פסים כחולים נמשכים מצדו הימני של הרכב לצדו השמאלי. הדשבורד של הרכב מעניק תחושה של חדשנות מופלאה, וכל אחד מהאביזרים בקדמת הרכב מזכיר כי מדובר בחברה שמציבה את הקדמה הטכנולוגית בראש מעייניה לצד הנוחות המפנקת של המרכב הפנימי. הממשק המוטבע בו הוא 'אנדרואיד אוטו' ו'אפל קארפליי' המעניקים אפשרות לחיבור ל-GPS בגודל עצום, מערכות מולטימדיה ופינוקים נוספים. כל המערכות הללו תוכננו בזווית הנוטה מעט לכיוון הנהג לתפעול אינטואיטיבי ונוח ביותר.

 

הסוד האמיתי הוא בנוחות הנהיגה ברכב המאובזר כיאות גם לנהג וגם לנוסע לצדו. מי שתכנן את הרכב ידע שלא מספיק לייצר רק תא מטען גדול אלא ניתן להגדיל את הרכב באמצעות קיפול המושבים האחוריים, וליהנות משטח עצום המספיק לארבע מזוודות גדולות נוספות או שתי עגלות תינוק.

 

מערכות הבטיחות המתקדמות ביותר

 

בטויוטה C-HR תמצאו את מערכות הבטיחות המתקדמות ביותר שפותחו בחברה תחת המותג הכולל Toyota safety Sense. זהו שילוב מנצח של חיישנים מתקדמים, מצלמות הממוקמות בנקודות שונות ברכב, מערכות התרעה מתקדמות וקשר בין מערכות ההיגוי, הבלימה והתאורה ליצירת חוויית נהיגה בטוחה.

 

בטויוטה לא חשבו רק על הנהג או הנוסעים בלבד אלא גם על הנסיעה ברכב כמשפיעה על הסביבה של הרכב לרבות הולכי הרגל, כלי רכב דו גלגליים ומכוניות נוספות בסביבת הרכב. כל זאת, תוך הבנה שלעתים דעתו של הנהג מוסחת והוא עשוי לבצע טעויות אנוש שעשויות לגרום לתאונה. מטרת האבזור היא להעניק לנהג סט כלים מתקדם לבצע החלטות נכונות בכל רגע עם מירב הנתונים ולתקן פעולות שגויות.

 

במסגרת אבזור הבטיחות המתקדם המוצע ברכבי C-HR, תמצאו את המאפיינים הבאים:

Pre-Collision System with Pedestrian Detection – מערכת התרעת התנגדות עם זיהוי הולכי רגל

 

מערכת זו משלבת מצלמה עם רדאר שנועדו לאתר כלי רכב בקדמת הרכב ובתוואי הנסיעה. אם חלילה מתגלה אובייקט כלשהו לפני הרכב, המערכת משלבת התרעות חזותיות עם התרעות קוליות ומערכת הבלמים מופעלת באופן אוטומטי כדי להשלים את תנועתו של הנהג. יתרונה של המערכת הוא היכולת למנוע התנגשות או לרכך את הפגיעה. המערכת מסוגלת גם לאתר הולכי רגל וכלי רכב דו גלגליים הנמצאים בטווח המצלמה.

 

Simple Intelligent Parking Assist – מערכת הנחיית חנייה

לאחר איתור מקום חנייה ברחבי העיר, במקום להחנות בעצמכם תוכלו לקבל תמיכה מלאה מהרכב המתכנן את החנייה עבורכם. מערכת הנחיית חניה משתמשת בחיישנים קוליים וכן במערכת הבלימה האוטומטית כדי למנוע פגיעה בכלי רכב מלפנים ומאחור בעת הכניסה לחניה.

 

 Rear Cross Traffic Alert – התרעת תנועה אחורית חולפת (בשילוב עצירה אוטומטית)

 

מערכת בטיחות נוספת ברכב מיועדת למנוע פגיעה ברכב הנוסע בדרך מאחוריכם בעת נסיעה לאחור או יציאה מחניה, תוך שקלול ה"אזור המת" שהנהג אינו יכול לראות במראה. המערכת מתריעה באמצעות צליל חד והבהוב על פני המראה החיצונית. אם הנהג לא מספיק לבלום בעצמו מערכת הבלימה האוטומטית תכנס לפעולה ותבלום עבורו.

 

Automatic High Beam - אור גבוה אוטומטי בנהיגת לילה

 

נהגים רבים נוסעים בשעות הלילה בכביש חשוך עם אור גבוה ואינם משנים את עוצמת האור כאשר רכב אחר מגיח מולם. מערכת זו מתאימה את גובה האור ועוצמתו לתוואי הכביש והמכוניות הנוסעות מלפנים. כך, הנהג יכול להתמקד בנהיגה עצמה ולא בשינוי תדיר של עוצמת האור.

 

Lane Departure Alert with Steering Control – מערכת התרעה על סטייה מנתיב

 

מערכת זו מתריעה בפני הנהג על סטייה לא רצונית מנתיב התנועה. היא מזהה באמצעות מצלמה ייעודית את סימוני הנתיב, ומשתמשת הן באזהרה חזותית והן באזהרה קולית להתריע על שינוי נתיב ללא הפעלת איתות הרכב לפניה. במקרה שבוצעה סטייה לא מכוונת בקרת ההיגוי תתקן את זווית הרכב באופן אוטומטי.

 

- Road Sign Assistמערכת זיהוי והתרעה על תמרורים

 

מערכת מיוחדת לזיהוי תמרורים עוקבת אחר השלטים השונים בדרך ומציגה מידע כמו הגבלת המהירות בתצוגה על גבי צג הרכב. כמו כן, אם הנהג מתעלם מהנחיות התמרורים בדרך, המערכת תזהיר באמצעות צליל ואזהרה ויזואלית.

 

הנעה היברידית חכמה וחסכנית

עשרות מיליוני רכבים היברידיים מבית טויוטה נוסעים ברחבי העולם, בהם: פריוס, יאריס, אוריס, אוריס TS, קאמרי, פריוס+, ראב4 וטויוטה C-HR. משנה לשנה עולים אחוזי רכישות הרכבים ההיברידיים של טויוטה בקרב הקהל הישראלי.

 

טכנולוגיית HSD עם ההנעה ההיברידית ברכב ההיברידי של טויוטה משלבת בין שני המנועים ויודעת לנווט בין שניהם על פי נתוני האצת הרכב. כשהרכב ההיברידי מאיץ- המערכת משלבת את מנוע בנזין וכאשר הרכב מאט- היא מועברת למנוע החשמלי.

 

טויוטה C-HR כוללת את הדור החדש של ההנעה ההיברידית של טויוטה. המערכת ההיברידית החדשה מביאה לידי ביטוי חידושים משמעותיים בטכנולוגיות הסוללה, המנוע החשמלי ומנוע הבנזין. מערכת ההנעה ההיברידית החדשה יוצרת תגובה וזרימה של סגנון נהיגה דינמי המתאים במיוחד לתפיסת העיצוב הדינמית של טויוטה C-HR.

 

מערכת ההנעה ההיברידית בטויוטה C-HR מספקת ביצועים מקסימליים, חוויית נהיגה שקטה וזורמת וחיסכון משמעותי בדלק.

 

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות