טויוטה היברידית

 

טויוטה היברידית - למה זה כדאי?

חברת טויוטה היא יצרנית מכוניות כבר לא מעט שנים ויש לה קהל לקוחות עצום בגודלו בכל רחבי העולם. מדובר בחברה מובילה שהעובדים שלה נמצאים תמיד עם האצבע על הדופק וחדשנות היא מה שמוביל את החברה כולה. לא בכדי טויוטה נחשבת לחלוצה בכל הנושא של הרכבים ההיברידיים ויש לה חלק גדול בהפצת הבשורה של כלי הרכב המתקדמים האלה. גם בארץ יש לחברה לא מעט לקוחות שמרוצים ושבעי רצון מחוויית הנהיגה והנסיעה שמספקים הדגמים ההיברידיים וללא ספק מדובר בתחום שילך ויתפתח עוד ועוד עם הזמן. דבר נוסף ובטוח הוא שטויוטה תמשיך להצעיד את התחום עם תכניות חדשות וחדשניות לעתיד הקרוב והרחוק.

 

היתרונות של טויוטה היברידית

למערכת ההנעה ההיברידית יש לא מעט יתרונות. היא בעצם מורכבת משילוב (היברידי = כלאיים) של שתי מערכות הנעה – בעירה פנימית והנעה חשמלית. שילוב של שתיהן מביא ליעילות גבוהה בהרבה של ביצועי הרכב בכל מובן ובחינה. בנוסף לכך נפלטת כמות פחותה בהרבה של חומרים מזהמים לאוויר, הנסיעה הופכת לזולה הרבה יותר, הרכב שקט יותר ואין צורך בשימוש בלעדי בדלק. לעצם ההתקנה של מערכות ההתקנה בעת הרכבת טויוטה היברידית יש שתי אפשרויות – חיבור המערכות במקביל או בטור ויש לבחירה זו השפעה מסוימת גם על הנהיגה והנסיעה ברכב, כפי שהן יורגשו על ידי הנהג והנוסעים.

 

איך בוחרים רכב היברידי?

גם מי שכר יש לו טויוטה היברידית לבטח ביצע תהליך שלם של בחינת היתרונות, החסרונות והתכונות של דגמים אלה. מדובר בבחירה שחשוב לבצע בכובד ראש ולא כלאחר יד. גם אחרי שכבר מחליטים לבחור ברכב בעל הנעה היברידית – יש שלוש קטגוריות נפרדות – היברידי מלא, חלקי או מיקרו. כמו בכל בחירה אחרת חשוב להבין לעומק את ההבדלים בין האפשרויות השונות וכך לקבל את ההחלטה המושכלת. טויוטה היברידית מצוידת במנגנון הטענה עצמית של הסוללה שברכב כך שאין צורך להטעין את הרכב באופן יזום. בטויוטה כבר חשבו על הכל, גם על היעדר בזבוז זמן או טרטור של הנהג.

 

דגמי טויוטה ההיברידיים – מובילים ומתקדמים!

מי שמעוניין לקנות רכב חדש בתקופה הקרובה יכול להסתמך על טויוטה קורולה החדשה שניתן להשיג חלק מהדגמים שלה בהנעה היברידית וכך לקחת חלק בחדשנות העדכנית ביותר. פחות דלק, פחות זיהום אוויר וחוויית נהיגה לא פחות ממושלמת. קל להתחבר לרכב, ליהנות מחוויית נהיגה ולהגיע למצב שבו הרכב והנהג – חד הם! המושב האחורי מרווח ונוח כך שגם אנשים בוגרים יכולים ליהנות מחוויה של נסיעה ברכב המתקדם ביותר שקיים כיום בשוק המכוניות. ההנעה ההיברידית לא באה על חשבון מנגנוני בטיחות שדואגים לשלומם של הנוסעים כך שהרכב בטוח לנהיגה ונסיעה ולבטח מגיעים בשלום ממקום למקום.

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות